Bestel proces
Bij Loopper onderscheiden we twee verschillende bestelprocessen, een directe bestelling en een aanvraag.
Directe bestelling:
Als je een bestelling plaatst is de eerste stap natuurlijk het selecteren van het juist product. Als je zeker bent van je keuze, kies dan de kleur, aantal en drukopties en klik op bestel nu. Je komt nu in de winkelmand terecht, hier kan je verder met je bestelling door op de button te drukken, of je kunt terug naar de website om door te shoppen. Nadat je op de button hebt gedrukt, vragen wij om je e-mailadres in te vullen, klik dan op volgende stap. Bij stap 2 vul je je gegevens in en voeg je een logo toe. Wij raden aan om alles even nog een keer te checken voordat je doorgaat naar de volgende stap gaat. De volgende stap is betalen. Selecteer de door jouw gewenste betaalmethode en volg de stappen in het betaalproces. Zodra het betaalproces is voltooid is je bestelling geplaatst. Zodra wij de bestelling binnen krijgen gaan wij aan de slag met het digitale voorbeeld. Na goedkeuring van dit voorbeeld zal de productie worden gestart.
Aanvraag:
Het proces van een aanvraag is net wat anders. De eerste stap hebben wij zo eenvoudig mogelijk voor je gemaakt. Als je het juist product hebt gevonden zie je daar direct een aanvraagformulier: vul je naam, aantal en eventuele opmerkingen in en voeg een logo toe, klik dan op de knop “aanvraag versturen”. Wij zullen nu direct aan de slag gaan met jouw digitale voorbeeld en deze binnen een uur naar je toesturen. Na goedkeuring van het digitale voorbeeld ontvang je een email waar je kiest voor “akkoord” met de offerte, de bestelling wordt nu automatisch geplaatst. Hierna ontvang je een email met de rekening, hier wordt in vermeld hoe je de betaling kunt voltooien. Na confirmatie van de betaling zal het productieproces in gang gezet worden.