Originele promotiematerialen die jouw merk onvergetelijk maken
We hebben ze allemaal al gezien – de klassieke promotiematerialen: pennen, waterflessen en boodschappentassen in zulke hoeveelheden dat één evenement een heel huishouden kan voorzien. Natuurlijk vervullen deze producten nog steeds een waardevolle rol bij het promoten van jouw merk tijdens evenementen, maar bij Loopper denken we dat er meer originele promotiematerialen zijn die vaak over het hoofd worden gezien en jouw merk meer kunnen laten opvallen dan de rest. Maar welke bedrijfsrelatie schenkingen worden als origineel gezien, maar zijn toch bruikbaar voor het presenteren van je merk op een evenement of voor je medewerkers? Maak je geen zorgen, bij Loopper hebben we enkele originele ideeën om jouw merk te laten opvallen bij je volgende evenement of om je team te verrassen met iets origineels, speciaals en praktisch.
Het gebruik van originele promotiematerialen
Stel je voor dat je een typisch gepersonaliseerd item verwacht en iets werkelijk verrassends ontvangt – een dergelijke ervaring zorgt voor opwinding en maakt jouw merk veel memorabeler. Het zal mensen enthousiast maken en ervoor zorgen dat ze veel meer aan jouw merk denken dan aan de generieke geschenken die ze eerder hebben ontvangen, en ze zullen terugkomen voor meer. Dit zorgt ervoor dat je in de gedachten blijft van degene aan wie je het item hebt gegeven, maar het cadeau kan ook een gespreksonderwerp zijn dat meer aandacht naar jouw merk trekt.
Loopper’s originele promotiematerialen om jouw merk te versterken
Met meer dan 10.000 producten is er voor elke gelegenheid en elke branche iets te vinden. Maar met zoveel producten is het moeilijk om ongebruikelijke promotiematerialen te vinden die bij jouw merk passen. Daarom heeft Loopper enkele ideeën voor originele promotiematerialen die de aandacht van klanten trekken en de waardering van collega's krijgen.
Gepersonaliseerde LEGO-sets zijn een favoriet voor zowel kinderen als volwassenen, die creativiteit stimuleren en tegelijkertijd jouw merk laten zien. Bij Loopper kun je je eigen LEGO-sets volledig ontwerpen, zodat ze perfect passen bij jouw branche. Denk bijvoorbeeld aan LEGO-trucks met jouw logo voor transportbedrijven of een kleine replica van jouw kantoor volledig van LEGO-stenen om de creativiteit van de ontvanger te bevorderen.
Gepersonaliseerde reistrolleys zijn niet alleen een blikvanger, maar ook een must voor bedrijven die veel reizen of zich nationaal uitbreiden. Met gepersonaliseerde bagage kunnen jij en je collega's jouw merk altijd tonen voordat jullie een vliegtuig instappen of een weekend weggaan.
Gepersonaliseerde snoepjes hebben geen uitleg nodig. Een essentieel item voor evenementen waar veel concurrentie is en mensen vaak behoefte hebben aan iets zoets, maakt het tot een opvallend merchandise artikel. En een gepersonaliseerd snoepjespotje op kantoor om iedereen een kleine energieboost te geven is ook een geweldig idee.
Hoe kies je je speciale promotiematerialen?
Het belangrijkste bij speciale promotiematerialen is dat het werkt, maar maak je geen zorgen – hier zijn 2 tips om ervoor te zorgen dat jouw bedrijfsrelatie schenkingen een hit zijn.
Wat verwachten jouw klanten van jou? En probeer dan iets te kiezen wat ze nog niet hebben, maar wel kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld, koks hebben al keukengerei, maar hebben ze een bedrijfsschort?
Past het product bij het imago van jouw merk? Een product kan perfect aansluiten bij je klanten, maar als het niet past bij de waarden van je bedrijf, helpt het je merkidentiteit niet verder.
Unieke promotiematerialen vallen op
Dus de volgende keer dat je een evenement hebt of promotionele geschenken moet geven, houd dan in gedachten dat je memorabel moet zijn om op te vallen. Dus naast de gebruikelijke boodschappentassen, pennen en waterflessen, probeer iets anders zoals snoepjes, reistrolleys en LEGO om meer aandacht voor jouw merk te krijgen. Ben je enthousiast over onze originele promotiematerialen? Bekijk dan de website en vind originele promotiematerialen voor je volgende evenement!
made Creëer jouw eigen product!
Over Edwin den Hartog - Oprichter van Loopper
Edwin den Hartog is de oprichter van Loopper en een praktische expert in promotionele artikelen met meer dan 20 jaar ervaring in de branche.
Van het ondersteunen van grote Europese merken tot het leiden van een van de snelst groeiende promobedrijven in Europa.
Edwins missie is eenvoudig, creatieve, hoogwaardige producten leveren met persoonlijke service en snelle levering.